četvrtak, 27. rujna 2007.

Alin Omer

Datum objave 22.08.2006 00:22
Zadnja izmjena 22.08.2006 00:22
Pošalji na mail Ispiši

--------------------------------------------------------------------------------
Zagreb

Dadu iz ‘Smogovaca’ na crpki maltretirala policija
Piše: Sanjin Španović
Foto: Ranko Šuvar
--------------------------------------------------------------------------------



Zagrepčanin Alin Omer, poznatiji po ulozi Dade u legendarnim “Smogovcima”, doživio je u nedjelju rano ujutro nesvakidašnju neugodnost kada su ga na benzinskoj postaji Tifona u Ravnoj gori, kako tvrdi ničim izazvani, maltretirali policajci PP Delnice.

Naime, tvrdi da su policajci njegova brata koji je upravljao novim BMW-om zaustavili nakon što su napunili auto benzinom i potom 20 minuta bespotrebno zadržali pretražujući im automobil i govoreći “da imaju sumnjivu facu”.

- Vraćali smo se s mora i pritom stali na benzinskoj postaji kako bismo napunili auto benzinom. Dok je brat to radio, ja sam otišao u poslovnicu kupiti slatkiše. Tada je u nju ušao i bahati policajac koji je u dva ujutro djelatniku crpke rekao da uključi glazbu jer bez nje ne može raditi i da stavi nešto od Dražena Zečića za kolegicu. Nakon što smo sve obavili i platili, krenuli smo dalje, no na crpki su nas zaustavili ti isti djelatnici policije - prepričava Alin Omer koji se nedavno vratio iz Australije.


Upravo zbog toga što je dugo živio u Australiji i što ima njihove isprave, kako kaže, doživio je brojne uvrede policajaca.

- Nakon što su nas zaustavili, zamolili su brata za isprave, dok su meni rekli da im dam osobnu. Kako je nemam, dao sam im australsku vozačku dozvolu koju još posjedujem kao dokument. Kada sam pristojno upitao zašto traže isprave, policajac mi je bahato rekao kako ‘recimo, imam sumnjivu facu’. Nakon toga mi je njihova kolegica stalno spočitavala što sam se vratio iz Australije - kaže legendarni Dado.

Nakon što su ih verbalno maltretirali, policajci su braći Omer pregledali cijeli auto, te im rekli da to rade jer “pregledavaju ukradene aute visoke klase”.

- Pregledali su nam čak i pepeljaru, a moj zahtjev da nam daju broj značke su odbili. Jedan od policajaca mi je na moj pitanje o broju značke rekao da je on ovdje Bog i da nema broja.

Nakon 20 minuta su nas pustili da krenemo dalje ne želeći nam ništa objasniti - kaže Omer.

U PP-u Delnice jučer nisu željeli komentirati događaje na benzinskoj crpki navodeći da nemaju nikakav izvještaj o tom događaju, a na benzinskoj postaji su se ogradili od svih događaja jer nemaju veza s njima. Alinu Omeru koji se želio požaliti u PP-u Delnice su poručili da pošalje pismeni prigovor.
Jutarnji list

Nema komentara: