četvrtak, 27. rujna 2007.

Lana Gojak


Lana Gojak

Rođena sam u Puli 1983. godine. Apsolventica sam glume na Akademiji dramske umjetnosti, ADU u Zagrebu.

Prije Akademije sam bila članica Dramskog studija Istarskog Narodnog Kazališta, INK-a, u Puli gdje sam igrala u brojnim predstavama. Sudjelovala sam na MKFM-u (Međunarodni Kazališni Festival Mladih) gdje sam pohađala glumačke seminare.

Tijekom studija igrala sam u više profesionalnih kazališnih produkcija:
"Zaljubljenici", Carlo Goldoni, režija Robert Raponja,
"Veliki Zavodnik", Zlatko Krilić, režija Matjaž Latin,
"Kronovo (p)lutajuće glumište", Boris Senker, režija Robert Raponja.

Od studentskih projekata, ističe se predstava "Balade Petrice Kerempuha" Miroslava Krleže, u režiji Borisa Svrtana. Za ulogu u tom komadu dobila sam Rektorovu Nagradu, priznanje Sveučilišta u Zagrebu.

U Maloj sceni igram u predstavama BUM TOMICA i ZABRANJENO ZA MLAĐE OD 16.

Za ulogu Onči u BUM TOMICI na "Naj, naj, naj festivalu" 2007. dobila sam nagradu Zlatna Žar ptica za najbolju žensku epizodnu žensku ulogu.

KMS

Nema komentara: